dinsdag 3 augustus 2010

Owl owl

Oke, een paar dagen later dan gepland in mijn vorige blogpost toch nog iets van 't to do lijstje gedaan... het kussentje met een uil voor B!

Hij is af!





Update 11-10-13: Ik krijg ontzettend veel leuke reacties op dit kussen en hierbij ook heel vaak het verzoek om het patroon van dit kussen. Ik moet je echter teleurstellen; ik heb er geen patroon van. Ik heb een bestaande afbeelding op internet iets aangepast en geschikt gemaakt voor het naaien op een kussen. Ik kan je dus niet helpen aan het patroon.

18 opmerkingen:

Caet zei

Mooi kussen!
Mooi gemaakt vind de kleur ook leuk!

Poes P zei

Ik ben het helemaal eens met Caet, zo'n mooie frisse kleuren én een mooi uilenpatroon!

Mriek zei

Wat mooi!!

Maaike zei

Goed gelukt zeg. En zo netjes....

Gwen zei

Wauw ! Super !!!!
ik ga je blog bij mijn favorieten zetten...

KooKoo zei

wow, that is the most beautiful owl I have ever seen! I love it!

Haakmuts zei

Wat een geweldig kussen, ik ben dol op uiltjes en deze is helemaal top!!!

ozgrkdn zei

Owl,I love it,I like sew but I don't find beautiful fabric in my country.good working

Anoniem zei

Mijn vraag is of je dit kussentje op aanvraag wilt maken. Vind hem superleuk en zou prachtig staan in de thema-kamer ' UIL ' van mijn zoontje. Hoor het graag.

Mvg, Petra
sadykanou@hotmail.com

Anoniem zei

GEWELDIG !!
Inderdaad mijn vraag is ook wil je hem op aanvraag maken of misschien het patroon delen?

Mvg Simone
s.issen@hotmail.com

Marleen hoi zei

Wow, echt heel mooi. Hoe kom je aan dat patroon, want ik wil het zelf ook proberen. Kun je dat misschien mailen?

Marleen hoi zei

groenblau@gmail.com

Anoniem zei

super kussen, erg mooi!
Vraagje of je de stukjes stof telkens eerst af zig zagt, daarna op elkaar plakken met textiellijm of naai je het vast?
Zou ik misschien ook een kopie van je patroon mogen?
Bij voorbaat dank, gr karin

Anoniem zei

ook ik zou heel graag je uilen patroon willen hebben

littlefortune82@hotmail.com

Anoniem zei

hey wat een te gekke kussen. vraagje waar heb je het patroon vandaan? wil m ook graag gebruiken het patroon om een deurstopper te maken van een uil. mvg
j.wageman@hotmail.com

Anoniem zei

Ik ben gek van uilen.Kan je mij het patroontje of de link doorsturen?
veerle.tokarek@gmx.net

Suzanne zei

Wat ontzettend leuk! Ik ben momenteel bezig met de babykamer en zou dolgraag het patroon van je willen hebben.

Alvast heel erg bedankt!

s_doodeman@hotmail.com

Claudia zei

Ook ik vind dit kussen geweldig. Heb je voor mij ook het patroon of de link

dolfijntje13@gmail.com

Alvast bedankt