maandag 27 september 2010

billendoekjesluiertasjedingetje

Een collega was zwanger. Nu niet meer. Want ze heeft nu haar beebje :) Wessel is de naam en is de derde spruit in het gezin. Samen met mijn leidinggevende gingen we vandaag op kraamvisite. Maar niet met lege handen natuurlijk. Baas ging een cadeaubon geven en ik wilde iets maken. Dat dat iets leuks zou zijn om die cadeaubon in te kunnen geven lag redelijk voor de hand. Maar het moest ook iets zijn met een wat langere levensverwachting. Dus twitterde ik mijn dilemma en hop! Allemaal reacties van lieve tweeps.

Een billendoek-luierachtig tasje dingetje moest het worden. Met een vakje erin zodat je daar bijvoorbeeld een speentje in kunt bewaren. Ofzo. Of andere kleine dingetjes. Dus ik iets uitgezocht, een patroon van een tas wat ik iets verbouwd heb. En even de luiers en een pak billendoekjes gepakt om de maat te nemen. En zo geschiedde.

Een billendoekjesluitertasjedingetje!





6 opmerkingen:

Mriek zei

Wat leuk en origineel!! :D

Poes P zei

Inderdaad een zéér leuk idee én een mooi patroontje! Ga ik onthouden :-)

Mia zei

Wat een leuk cadeautje!

groetjes, Mia

Mirella zei

wauw wat een leuk kado zeg !!! geweldig !!

Maaike zei

Ziet er super uit. Tot in detail netjes afgewerkt. Leuk!

Lisette zei

Die is leuk...kan wel eens mijn volgende projectje worden, jammer dat Madelief zo'n lange naam is, vindt nl de naam erop wel erg leuk