dinsdag 14 september 2010

Dag van de Leidsters

Ik wist niet dat het bestond "de dag van de leidsters". Maar het moet net zoiets zijn als moederdag, vaderdag, secretaressedag en nog meer van dat soort ongein. Enniewee, ik werd er gisteren eventjes op gewezen. Door de ouderraad van het kinderdagverblijf. Middels een mailtje. Op maandagavond! Of ik voor donderdag een bloem in elkaar kon flansen voor de leidsters. Met de bedoeling natuurlijk dat iedere ouder dat voor, namens, met zijn/haar kind zou maken en er dus een grote bos bloemen zou ontstaan.

Ach ja, en waarom ook niet? Ik waardeer het tenslotte ook ieder jaar weer als er aan secretaressedag gedacht wordt. Dus vanmiddag zitten knippen, alles klaargelegd. Om vanavond achter de naaimachine te kruipen. Tja, en meteen maar 2 bloemekes gemaakt, want 2 leidsters (hoop ik, ik begin ineens ernstig te twijfelen over het aantal *laten het er 2 zijn en niet 3* denkt ze hoopvol).

Maar goed, hier zijn ze! Ik hoop dat ze mijn blog niet lezen vòòr donderdag. Als ze überhaupt mijn blog lezen uiteraard ;)


4 opmerkingen:

Maaike zei

Oeh wat leuk! Ik moet ook nog! Erg leuk gedaan!

Saskia van de Ven - Vink zei

Wat een leuke bloemen zeg!! Geweldig!

Mriek zei

Wat zijn ze leuk!!
Misschien krijg ik morgen ook wel wat... (ik werk in de kinderopvang ;-)

Desiree zei

Echt weereen geweldig bloemetje...