zondag 24 oktober 2010

Binnenhuisarchitectuur

Het is begonnen, mijn opleiding! Vorige week woensdagochtend zat ik weer in de schoolbanken. Hoewel, schoolbanken. Het is meer een vergaderzaal met een grote tafel. 9 Medestudenten hebben zich netjes in zo'n verschrikkelijke voorstelronde voorgesteld. En ergens daar tussen moest ik natuurlijk ook. Ik heb het daar niet zo op... jezelf voorstellen voor een groep. Maar het viel mee. Zoals het eigenlijk altijd wel meevalt in dat soort situaties.



En mijn eerste studiedag overtrof mijn verwachtingen. Het was kort, het was spannend en nieuw. Met meteen wat praktijkopdrachten en huiswerk. Iedere dag een tekening maken en een paar hoofdstukken bestuderen.



Afgelopen woensdag geen les in verband met herfstvakantie. Maar komende woensdag ben ik er weer. Samen met mijn medestudenten. En ik weet nu al dat ik dan weer met klamme handjes zit als ik mijn huiswerk moeten laten zien.

4 opmerkingen:

Manou zei

Oh waw, knap! Is het een hobby-achtige les, of met de bedoeling er wat professioneel mee te gaan doen? Super, hou ons op de hoogte!

Linda zei

@ Manou Het is de bedoeling, mijn wens, om er professioneel wat mee te gaan doen. Maar het lijkt me zo leuk allemaal dat het voelt als een hobby :)

E-Star Fotografie zei

Heel veel succes met de combinatie studie-werk-kind. You can do it! Zeker als ik lees dat het meer als hobby voelt. Heeeel veel plezier!

Janny zei

Ziet er goed uit hoor,jouw huiswerk! Gaat vast helemaal goed komen. Raar gevoel he, weer opnieuw naar school gaan. Maar als je dit enthousiasme vasthoud, gaat alles zeker lukken! (ook de combi werk, meneertje B. en school!
Liefs
Janny