zaterdag 25 december 2010

Over Berend Botje enzo

Ik schrijf; eerste kerstdag 2010. Eerste kerst in dit huis en op de een of andere manier voelt het niet eens vreemd. Ik heb het gezellig. Mijn kleine man is bij me en vanmorgen hebben we samen genoten van een kerstontbijt. Bij B's bordje lag een cadeautje en hij dacht dat de Kerstman die gebracht had :)

Met mijn nieuwe gadget wat filmpjes gemaakt. Het uitpakken van het cadeautje. Het eten van zijn croissantje. Het wandelen door het huis. Ja, ik wil nu het liefst óveral filmpjes van maken! Maar t leukste filmpje was vanmorgen. Tijdens het ontbijt. Toen kleine man een eitje zat te pellen en een liedje aan het zingen was.

Filmpje!

3 opmerkingen:

antoinette65 zei

Hoihoi, wat een schatje!!
Groetjes Antoinette

Anoniem zei

Hé meissie,
Wat is dit superschattig! En wat lijkt hij op jou........
Geef 'm maar een dikke knuf en zeg dat omaLoes 't prachtig vond!!
Fijne jaarwisseling en veel liefde en geluk voor jullie in 2011.
Knuffie, Loes

Mirella zei

wat een geweldige knappe man is het zeg !! die mooie bruine ogen !!
Geweldig filmpje !! en vooral die hoofdbewegingen erbij ;-)

En de tekst erbij, maakte het helemaal af !!