vrijdag 4 februari 2011

Leren, herhalen, oefenen en stampen


Dat is zo'n beetje wat ik aan het doen ben de afgelopen weken dagen. Herhalen van de oefenexamens. Omdat veel vragen schijnen terug te komen op het echte examen. Omdat herhalen nou eenmaal goed is.


En ik ben veul aan het tekenen. Badkamers met inloopdouches, woonkamers met eethoeken, zithoeken en aquariums.

Morgen mag ik 'op'. Voor het eerste deel van het examen, 's ochtends 2,5 uur en 's middags 2,5 uur. Vind t best spannend. Maar, gevaarlijk om te zeggen misschien, ik heb er wel vertrouwen in. Laat maar komen. Ben er ook wel een beetje klaar mee nu.

Dus ga ik de nieuwe Flow lezen. Omdat ik dat verdiend heb. Zo.



4 opmerkingen:

Sannah zei

Sowhee! Dat verklaart dan meteen waarom we zo lang niets gelezen hebben van je (gelukkig een positieve reden). Veel succes morgen!

Janny zei

Ik heb er ook vertrouwen in meis! Je hebt er zoveel energie in gestoken, komt zeker goed. En dan is de grootste hobbel genomen, toch?
Heel veel succes morgen en ik zal aan je denken, misschien helpt dat ook nog iets...
groetjes en veel liefs

Lisette zei

Heel veel succes morgen, zal voor je duimen!

Anoniem zei

"t Zit er op meissie......vast héél goed gegaan!
Heb alle vertrouwen in je.
Dikke knuf van je kunstmoeder.
Laat je het even weten aub???????