zondag 10 april 2011

Bomen!

Gisteren zat ik vol met plannen. En dat wilde ik allemaal op één dag doen. Zo wilde ik mijn kledingkast uitmesten, stellingkasten kopen voor in mijn schuur en die meteen ook uitmesten, schilderen, verder met het interieuradvies voor mijn collega, perspectief tekeningen maken voor mijn studie, haken, schoonmaken (nou ja, dat wilde ik niet echt, maar het is wel nodig zeg maar), en ik wilde paasdecoraties gaan maken voor in een paastak die ik nog wilde gaan kopen.

Eind van de dag; ik heb mijn auto door de wasstraat gehaald, boodschappen gedaan, in de tuin gewerkt en geschilderd. Noh, toch nog iets van mijn to do lijstje gedaan!

Mijn auto glimt weer, in mijn tuin kan ik weer rustig zitten en over mijn schilderij ben ik meer dan tevreden! Kortom, een briljant goeie dag dus!



En nu als de sodemieter aan de slag met mijn to do lijstje!

2 opmerkingen:

" me " zei

dat heb ik nu eens ongeveer elke dag : een to-do- en - I-want-lijstje dat veel te lang is voor de uren die er maar in een dag zitten.

Janny zei

En wat een mooi schilderij heb je toch weer gemaakt! Heb je tussendoor wel genoten van het prachtige weer??? Is ook heeeel belangrijk hoor hihi, liefs
Janny