dinsdag 5 april 2011

Over een tuinbroek en zon

Op zich natuurlijk best wel wat zinnigs te melden. Bijvoorbeeld over hoe leuk en druk mijn leven nu is :) Over mijn studie die veel tijd kost maar ook veel leuke dingen oplevert. Over mijn Lief die sinds kort deel uitmaakt van mijn leven. Over het werk, dat nu met name in het teken staat van veel dingen organiseren en plannen. En over vriendinnen, bioscoopjes, haken, huishouden en nog meer van dat soort dingen.

Maar afgelopen zaterdag hebben we ontzettend genoten van het mooie weer. Kleine man heeft genoten van zijn zonnebril, de zandbak en een tuinstoel...





... En ik van zijn nieuwe tuinbroek en van mijn Lief :)



1 opmerking:

Janny zei

Ja! Een gezicht bij de naam ;-) Wat een leuk, vrolijk bericht Linda! Als ik al niet wist dat je gelukkig was dan zou ik daar volledig van overtuigd zijn!! Ben blij voor je, echt
liefs en knuf
Janny