zaterdag 28 mei 2011

En de winnaar is....

En toen was het ineens zaterdag! Tijd dus om een prijswinnaar te trekken uit de reacties op mijn labeltjesblogje. En my my, wat een énorm animo :) Maar goed, dat mag de pret niet drukken, bovendien is het voor degenen die wel meedoen des te spannender omdat de kans dat je iets wint groter is dan dat het storm zou lopen.

Ik zag op andere weblogs weleens zo'n random generator. Dus ik googelde wat (wat een ráár woord is dat toch). En telde het aantal 'ik doe mee reacties' en kwam uit op een totaal van maar liefst 6! reacties. Hier het resultaat:



En als ik van eerste tot laatste reactie begin te tellen, kom ik uit bij Ilse!

Ilse, mail je me even je adres? Dan komen ze zo snel mogelijk naar je toe!

1 opmerking:

Ilse zei

ik heb ze binnen... dank je wel ze zijn hartstikke leuk