zaterdag 21 mei 2011

Give away!

Ik lees het weleens -regelmatig eigenlijk- op andere weblogs, een give away! Soms doe ik mee onder het mom 'wie niet waagt wie niet wint'.

Bij het opruimen van mijn tafel gisterenavond:



Kwam ik zelfgemaakte labeltjes tegen. Van de winter, toen kleine man wilde kleien, heb ik mijn fimoklei er ook weer eens bij gepakt en ben met stempels in de weer geweest.



Dit is dus het resultaat geworden. Omdat ze maar op mijn tafel blijven liggen zonder dat ik er een goede bestemming voor heb en ik ze te leuk vind om ze weg te doen, dacht ik dat ik er misschien wel iemand blij mee kan maken.



Vandaar dus deze give away! Wil je graag meeloten voor deze labeltjes? Laat dan een berichtje achter. Dan verloot ik volgende week zaterdag (de 28e) een naam.

Oh ja, in één exemplaar zit geen gaatje. Maar die kun je natuurlijk wel gewoon leuk ergens opplakken. Ofzo :)

Oh ja en nog iets; voel je niet bezwaard te reageren. Ook niet als je eigenlijk alleen meeleest. Ik zou het leuk vinden als je een gooi doet (mits je natuurlijk de labeltjes leuk vindt ;))

8 opmerkingen:

Janny zei

Ja ja ja natuurlijk wil ik jouw mooie fimo-stempel-dingetjes winnen! Ik vind ze erg leuk én jij hebt ze gemaakt, dus....... count me in!
liefs
Janny

" me " zei

ze zijn erg leuk, dus doe ik natuurlijk mee !

Ilse zei

ooo wat zijn ze leuk ik doe mee...

zo-ella zei

Oh, wat een leuke labeltjes! Ik doe graag mee!
En zo meteen ga ik je blogje eens doorlezen, 't is de eerste maal dit ik hier kom, en het ziet er alvast veelbelovend uit!

Nienuh zei

haha, ik vind ze heel leuk maar ik weet nu al dat er hier hetzelfde mee gebeurd als bij jou. Over een half jaar liggen ze nog op tafel. Dus ik gun ze aan iemand die er wel wat mee doet!

creathea zei

Viavia kwam ik op je blog, wat een leuke fimo-stempels heb je gemaakt. Daar maak ik natuurlijk graag kans op :-)
En volger wordt ik ook :-)

Anoniem zei

Ik heb nog nooit wat gewonnen. Maar ja, als je het niet probeert....
Groet,
Mihaela

Desirée-ScrapDees zei

ze zijn waarschijnlijk al verloot, maar ik vind dat ze wel heel erg mooi gelukt zijn zeg! Ik heb dit ook al eens geprobeerd met gewoon witte das klei, maar krijg ze toch niet zo mooi en het brokkelt ook al snel af!