dinsdag 31 mei 2011

Kunstzinnig

Nou ja, 'kunstzinnig' is wel een heel duur woord. Voor de schilderijen die ik maak. Maar als ik naar dit exemplaar kijk -en dat doe ik, want hij staat op het smalle plankje boven de tv, recht tegenover de bank- dan ben ik eigenlijk best wel uiterst tevreden.

Het is niet zomaar neergekwakt hoor, die verf. Het stelt daadwerkelijk iets voor zeg maar. Het verbeeldt hoe ik me soms voel. Onstuimige ideeën, die vorm krijgen en geleidelijk aan doorsijpelen tot het een abstract, concreet plan wordt. Waardoor er weer ruimte ontstaat om nieuwe onstuimige ideeën te laten opborrelen.

Oh, en ook iets met liefde. Vandaar die 4 hartjes in de grote cirkel die samen een klavertje 4 vormen. Liefde en geluk, in de kern van een oneindige cirkel...

Ik zeg; práchtig!

Ja, zoals ik al zei, ik ben erg blij met mijn schilderij :)


P.S. Ik zit zo eens even naar die foto te kijken he. Maar in het echt zijn de kleuren veul mooier. Heus!

1 opmerking:

Janny zei

Nóg mooier? En dit is al zo mooi! heb je weer goed gedaan......ben jaloers op je kunnen....
Liefs
Janny