zondag 8 mei 2011

Nieuwe banner

Want dat moet zo op z'n tijd. Ik bedoel, als je alles een beetje anders ziet omdat je leven er bijvoorbeeld ineens heel anders uit ziet, ja dan kijk je automatisch wat anders tegen sommige dingen aan. Dus zo vond ik dat mijn banner veel te zoetsappig was. Dat past bij een gelukkig, liefdevol leven zeg maar. En laat dat nou nèt even niet zo zijn momenteel. Met nadruk op momenteel, want het komt vast allemaal wel weer goed.

En tot die tijd heb ik de behoefte om strepen te zetten, dikke lijnen. Kris kras door elkaar. Lekker zwart tegen een witte achtergrond. Voor het contrast. Maar wel met hartjes en een huis. Dat dan weer wel.

4 opmerkingen:

Janny zei

Tuurlijk een hartje bij het huisje, het is tenslotte moederdag en tenslotte heb je een lekker mannetje dat jou ook vast de aller- aller- allerliefste mama van de hele wereld vindt, toch?!
liefs
Janny

ps: deze banner is ook erg mooi trouwens!

Manou zei

't Kan niet altijd zeemzoet zijn he. Maar deze kan toch ook nog niet zo heel heel erg zijn?

lisette zei

Ik vind hem leuk hoor!!

Anoniem zei

Hé meissie, soms zet je gewoon een dikke streep onder iets.......en als vanzelf verschijnt er een nieuw patroon! Vind het geluk voorlopig in eigen huis en hart met je prachtige zoon en je vrienden.
De zon komt gewoon weer op op een mooie morgen.........
Dikke kus, Loes