zaterdag 18 juni 2011

Feest!

Want ik ben geslaagd!! Yes! Na ruim een half jaar bijna dagelijks met studie bezig geweest te zijn ben ik nu echt klaar. Eindopdracht was woensdag al klaar. Donderdag moest de boel -stress!- netjes ingebonden worden en vrijdag had ik het examen. De presentatie ging goed, ze waren kritisch maar dat is alleen maar goed.

Nu genieten van de rust... geen 'studiedruk' voorlopig. En lekker genieten van andere leuke dingen waar ik nu weer meer tijd voor heb.

Haken bijvoorbeeld. Want bij feest horen vlaggetjes! Vorig week zocht ik naar een patroon van filethaken met een hartje. Niet echt iets gevonden wat me aansprak dus ik ben zelf aan de slag gegaan. Eerst een driehoek gehaakt en toen het patroon van een hartje erin 'getekend'. Na nog wat uitproberen is dit het geworden!


11 opmerkingen:

creathea zei

Gefeliciteerd met je slagen!!!! Dat is zeker reden voor een feest. Nu lekker genieten van de extra vrije tijd die je nu krijgt door het niet meer hoeven te leren. Geniet lekker van het haken zou ik zeggen :-)

Groetjes Thea

Janny zei

Hoera! De vlag mag uit! Wat goed van je dat je geslaagd bent! Ik had er ook eigenlijk geen twijfels over hoor...... En wat heb je er een leuke slinger van gemaakt, creatieve oplossing.
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blogje!
Geniet maar lekker van je vrij gekomen tijd meis,
liefs
Janny

" me " zei

yihhhaaaaaaaaaa!!!!!!!

gefeliciteerd !

Mirella zei

gefeliciteerd met je diploma !!!

meet zei

yes! gefeliciteerd! goed gedaan en wat een mooie vlaggenslinger.... wauw!

Evy zei

Allereerst: gefeliciteerd! En wat een gave slinger om het te vieren! (heb wel interesse in het patroon...)

Anoniem zei

Beste withloveLinda,

Zou jij voor ons allen misschien ook het patroon willen delen?

Terray zei

Goh via pinterest stuit ik ook op deze gave hartenslinger.....helaas geen patroon van dus :-(

thea nijman zei

Hoi,

Wat een leuke vlag!
Zou je het patroon ook willen delen?
Mijn mailadres: theanijman1980@gmail.com

Groetn Thea

Virginia Jara zei

Hola, soy de Chile quisieras compartir conmigo el patrón de ese banderín tan hermoso con corazón. Gracias
Vicky

Lianne zei

wat een super leuke slinger..
Wilt u misschien het patroon met mij delen?