zaterdag 11 juni 2011

Tussen de plattegronden door

Ben ik ook zo nu en dan aan het haken. Ik kan simpelweg niet zonder. Haken is voor mij als een soort meditatie... gedachtenloos steeds dezelfde handeling... de draad door mijn vingers, alleen maar bezig zijn met het vierkantje in wording. En je je verwonderen over hoe mooi dit vierkantje dan weer is geworden.

Dat had ik heel sterk met dit kussen. Ik heb het gemaakt omdat ik wat vrolijkers wilde. Geen idee ten opzichte van wat. Maar het moest vrolijker. En dat is wel gelukt! In mijn hoofd zag hij er precies zo uit als dat ie geworden is.

Alom tevreden dus!

16 opmerkingen:

" me " zei

daar mag je fier op zijn, zo'n mooi kussen !!!!

Anoniem zei

prachtig kussen!
gr Erika

Haakmuts zei

Wat een mooi fleurig en gezellig kussen is dit geworden.

Mirella zei

ooo... die is zeker vrolijk en heeel erg mooi!!

priscilla zei

love the colors ! so pretty !

made by Mriek zei

Hij is onwijs mooi geworden!
I love it!
Liefs,
Mriek

Little Treasures zei

This is breathtaking!! Love all the pink galore!

Happy in red zei

Supermooi kussen, wow!
Esther.

Monique zei

Een hele mooie kleurencombinatie!

Floortje zei

Hè Linda, via je twitter kwam ik op je blog. Wat ziet het er allemaal vrolijk uit! Ik vind de foto op je twitter acount echt geweldig! Zo vrolijk en kleurrijk met je zoontje! Super leuk!!

Hannie Mars zei

Wat een mooie kussens, prachtige kleurencombi heb je gekozen! Top!!! Ik heb me maar meteen aangemeld als volger, zulke leuke dingen maak je!

Jenny zei

Echt prachtig ook de kleuren combinatie, je brengt op nog meer ideeen , niet goed voor me haha.

Groetjes Jenny

Get Hooked zei

Hij is echt prachtig geworden! Heel erg mooi!

Groetjes Melissa

Ineke van den Akker zei

Geweldig! Die KLEUREN! Goed gedaan.

meet zei

en nog een keer wauw!..... wat mooi, vrolijk en blij dat kussen. en die blommen en het randje, helemaal goed!

Nicollie zei

Wat een leuke blog heb je! Ik ontdek hem net pas, omdat schoonzusje je kussen zag en vroeg of ik er ook een voor nichtjelief wil haken... :) Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar ik het patroon kan vinden? *kuche* ;)