zondag 26 juni 2011

Wéér een nieuw gehaakt kussen

Ik weet nog niet waar ik ze allemaal moet laten. Inmiddels heb ik wat kussens naar boven gebracht en liggen nu op mijn bed. Niet dat dàt heel handig is want iedere avond haal ik ze van mijn bed af omdat dat nou eenmaal niet lekker slaapt, al die kussens in bed. Maar de bank lag gewoonweg te vol. Nu dus nog maar twee kussens beneden. De rest boven. En heb met mezelf een afspraak dat ik voorlopig even geen kussens meer mag haken.

Ik ben benieuwd of ik dat vol kan houden.

Het is namelijk zó leuk! Kussens haken :)


Oh ja, en kleine man wilde hoe dan ook op de foto met het kussen. Nu ja, en zo geschiedde :)

6 opmerkingen:

Maaike zei

Je kunt wel een winkeltje gaan beginnen! Ziet er weer super uit, wat kun jij toch mooi haken!

Mirella zei

wat is deze weer prachtig gemaakt !! mooie kleuren!!
Misschien kan je een keer een SWAP beginnen met iemand rulen tegen een mooi kussen ;-) heb jij wat nieuws en een kussen minder(eehh... plaats leeg) en kan je weer een nieuwe haken ;-)

Kim zei

Erg leuk gedaan! Dat kussen ziet er geweldig uit met al het blauw.

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com

Janny zei

Net wat Mirella zegt: misschien een swap opzetten met iemand? Of verkopen? Ze zijn echt erg mooi geworden hoor, verrassende kleurencombinatie!
En wat kleurt het mannetje er mooi bij!
liefs
Janny

Carina zei

Een pragtige kussing! Carina x

Angenita Pach zei

Echt een super leuk kussen!!!
Mooie kleuren gebruikt!! :D