zondag 23 oktober 2011

Gehaakte kussens

Een tijdje geleden alweer, begon ik fanatiek aan het haken van kussens. En omdat mijn huis inmiddels uitpuilt van de gehaakte kussens maar ik het toch niet kon laten, heb ik twee kussens gehaakt voor mijn lieve kunstmoeder en kunstzusje. Mijn beste vriendinnetje had er al eentje gekregen, van de zomer. Waar ik helaas geen foto van heb (stom!).

Maar deze exemplaren gaf ik afgelopen zaterdag (op de verjaardag van kleine man) pas mee nadat ik ze op de foto gezet had.

Ze zijn er erg blij mee! (en ik ben dus ook erg blij :))



De onderste is voor J, zij spaart al van kinds af aan lieveheersbeestjes. Haar wens was duidelijk; pasteltinten MET lieveheersbeest!

6 opmerkingen:

't Hippe huisje zei

Leuk! Hele mooie kleuren heb je gebruikt!

Janny zei

Ach wat lief! Die pastelkleurtjes vind ik toch wel erg mooi hoor. Heb je weer mooi gemaakt dame!

Happy in red zei

Wow, leuk!! Goed gedaan!
Esther.

Anoniem zei

En weet je Linda....hoe leuk dat kussen bij mijn servies past en m'n stoeltje uit de antikiteit????? Kannie wachten totdat ik op mezelf ga wonen...........
Dikke knuffel van je kunstmoeder,xxx Ook voor Bouke!!!!

Corina zei

Die zijn echt heel leuk!

Mirella zei

ooo... wauw super mooi die kussens, wat een geweldig kado is dat!