zaterdag 1 oktober 2011

Ibizatas

Hij is af! Mijn Ibizatas. Vernoemd naar het eiland omdat ik daar een begin heb gemaakt met deze tas. Gisteren heb ik de voering genaaid en het handvat en het koordje eraan gedaan.





Kleine man wilde wel even poseren :)


De tas komt uit dit boek:


En ik zag op de weblog van Claire dat zij haar eigen variant erop gemaakt heeft. Ik heb haar versie weer iets aangepast want ik wilde hem een stukje groter maken en heb andere patronen gebruikt.

Ik vind het bijna jammer dat ie af is, vond het erg leuk om hem te maken!

Nu wacht mijn winterdekentje nog maar met deze temperaturen denk ik dat ik toch maar een nieuw projectje bedenk met katoen.

6 opmerkingen:

creadientje zei

Wat een leuke tas zeg!!!

" me " zei

ooooooooh! mooi !!!!

Petite Fee zei

Wat een geweldige, kleurige tas! Ik kwam je tegen via Annemaries Haakblog. En zag de tas waar ik op dit moment ook mee bezig ben. Binnenkort ook te zien op mijn blog.

Groetjes, Liane

meijra zei

Hij is erg leuk geworden, ook leuke kleurtjes bij elkaar.

gr. Meijra

Anoniem zei

Hé Lin, wat een gave foto van Bouke! Je kunt hem zó inschrijven bij een modellenburo!!!!!!
Trouwens, je tas is ook leuk hoor!!! XXL

Claire zei

Hoi, wat een super leuke variant heb je gehaakt, echt een plaatje!! Knap gemaakt, groetjes, Claiee