woensdag 30 november 2011

Kruisjes

Momenteel ben ik bezig met een soort van ehh, bezigheidstherapie. Simpele kruissteekjes, met een soort van ehh, wol. De 'stof' waar ik op borduur (hoe heet dat ook al weer?) is zelfs voorbedrukt met kleurtjes. Kind kan de was doen zeg maar.


Het is voor mij nu een fijne 'afleiding'. Niet te hoeven nadenken en alleen maar kijken naar het juiste draadje op het juiste kleurtje (en de juiste volgorde in de steekjes. Als je daarvan afwijkt valt dat op namelijk. Heb ik gemerkt). 


Want nadenken doe ik veel de laatste tijd. En veel dingen regelen. En uitzoeken. En achteraan bellen. Of op bezoek gaan. 


Er gaat namelijk best wat veranderen in mijn leventje en dat van mijn kleine man. Ik weet alleen nog niet precies wat er gaat veranderen (en hoe en wanneer enzo), en dat maakt het spannend, leuk en onzeker tegelijk. 



En kruisje voor kruisje, gaan mijn gedachten over de dingen die er komen gaan, over de veranderingen. En met ieder kruisje krijgt mijn borduurwerk steeds meer een 'look and feel'. En dat gaat zo ongeveer gelijk op met de dingen die duidelijk gaan worden over de toekomst...

Het plaatje wordt vast heel mooi!

5 opmerkingen:

Nienuh zei

Je maakt me nieuwsgierig. Maar leuk en spannend, dat klinkt veelbelovend!

Rosanne zei

Ben benieuwt wat het precies word!

Mia zei

Die stof heet "stramien".

Veel plezier met je "bezigheidstherapie" ;-)

Linda zei

Ah, dank je wel mam! Iets met een puntje en een tong ;)

Janny zei

Borduur jij dan maar lekker verder dame. Soms zijn dit soort 'bezigheidstherapiën' je later zo dierbaar. Waar je ook over denkt, piekert en op een rijtje probeert te krijgen, het gaat je vast lukken. Voor jou en je kleine-grote-man

liefs
Janny