dinsdag 22 november 2011

Om vrolijk van te worden

Van de week heb ik mijn schetsboek er weer eens bij gepakt. De eerste keer weer sinds een tijdje. Het was 's avonds en ik was lekker bezig. Eerst wat getekend, toen met verf aan de slag. De volgende dag bleken de kleuren niet zo mooi als ik ze 's avonds vond. Helaas.

Dus toen overdag aan de gang gegaan, zaterdagochtend. De boodschappen waren in huis, koffie was gezet en het zonnetje scheen vrolijk naar binnen.

En toen ontstonden er twee tekeningetjes. Het lettertype van de één heb ik een beetje gejat van Elvie maar ik vond dat dat wel mocht.

Wat zal ik ermee doen? Eigenlijk heb ik het plan om er een soort schilderijtjes van te maken en er een schulprandje omheen te haken. Hebben jullie ideeën?




2 opmerkingen:

Janny zei

Ik denk dat ze het als schilderijtje beiden erg leuk zouden doen! Maar....misschien ook als kaartje? (kan het formaat niet zo goed inschatten, dus misschien is dit wel een hele domme opmerking hoor) Ze zijn wel errug lief trouwens!

Linda zei

Janny, bedankt voor je idee! Als kaartje kan het ook heel goed (formaat is daar geschikt voor), ik had bedacht dat ik ze misschien wel op wil gaan hangen (als ik tenminste een plekje kan vinden ;)).