zondag 20 november 2011

(on)vrijwillig knutselen

Ik moest mocht vandaag weer wat knutselen. Voor mijn studie, want die is al weer een paar weekjes aan de gang. De opdracht was om drie colleges te maken; klassiek, modern en landelijke stijl.

Nu is het al best een opgave om plaatjes te vinden van deze drie stijlen (niet te verwarren met trends, met name een gevaar bij de moderne woonstijl want alles waarvan wij nu zouden zeggen; 'da's toch modern?!' zijn dat dus vaak trends. Zo zie je maar weer, weer wat geleerd ;)). Maar toen ik ze -vorige week al- eindelijk verzameld had en ze me iedere keer vanaf de tafel verwijtend aankeken, ben ik vandaag toch maar aan de slag gegaan. Op commando creatief zijn, is op z'n zachts gezegd,  niet echt mijn ding.

Maar vanmorgen om 8 uur (ja, je moet toch een keer beginnen, waarom dan niet als het buiten nog een beetje schemert en iedereen nog slaapt, het hééft wel iets). En -as we speak- heb ik ze net op de foto gezet en zijn ze dus klaar. En stiekem he, heel stiekem, moet ik toegeven dat ik er best lol in had :) De opmaak van de collage moest in overeenstemming zijn met de desbetreffende stijl. En voor het gemak haalde ik alles uit de kast; stempels, verf, tekenpennen, m'n silhouette en zelfs mijn naaimachine :)

Ik ben benieuwd naar wat de anderen gemaakt hebben, woensdagavond weer les, jeuj!



Geen opmerkingen: