woensdag 7 december 2011

een gewone woensdagmiddag

Ik had mijn kleine man beloofd om vanmiddag samen zijn nieuwe vliegtuig van Lego in elkaar te zetten. Die heeft hij gekregen van Sinterklaas en staat me dus al sinds zondagmiddag vragend, smekend en smachtend aan te kijken. Want ja, het ding wilde in elkaar gezet worden, dat zag je zo.

Je snapt, dat kan ik natuurlijk niet doen zonder bijzijn van mijn kleine man. Dus moest ik wachten.

Op maandag moest ik werken. Op dinsdag moest kleine man naar school. Maar vanmiddag was het dan zover. De grote doos mocht open! Jeeha!


En na een uurtje fanatisme van mama ("nee, laat maar lieverd, dat doe ik wel") Ja heus, ik weet dat dat niet de bedoeling was. Dus hij mocht ook. Wat steentjes erop drukken. En in elkaar zetten. Dus met moeite liet ik de steentjes los en assisteerde ik als hij niet precies wist hoe het moest *Jeuj!*

En toen was ie af. En vloog ie als een raket vliegtuig door de kamer. Kind blij. Mama minder want nu heb ik niks meer te bouwen.


Dus toen dronken we warme chocolademelk met slagroom en bouwde ik nog even stiekem verder en maakte een huisje. Ik wil daar wonen. In dat huisje met een puntdak.


En toen maakte ik ook nog even een kiekje van mezelf. Gekkenhuis!


Nu ja. Fijne middag avond allen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Je kunt het vliegtuig natuurlijk gewoon even laten neerstorten....


....heb je weer wat te bouwen ;-)

liefs, Mia