vrijdag 9 december 2011

my my my...

... wat ben ik toch aan het bloggen lately! Echt, zo'n hoge frequentie heb ik nog nooit gehaald volgens mij.

Nu ja, een verklaring zou kunnen zijn dat ik nu meer tijd heb om te bloggen. Maar die gaat niet helemaal op. Heb het momenteel drukker dan ooit. Denk ik. Werk, kleine man, studie en dan ook nog al die plannen en de uitvoering daarvan (binnenkort meer, iets met 'de goede volgorde').

Maar gek genoeg ervaar ik het niet als druk. Als 'stress' zeg maar. Vraag me dat over ehh, pakweg een week of 5 nog een maar een keer. Dus gaat alles een beetje relaxed. En ben ik wat aan het prutsen met vilt. En wil ik ook erg graag weer eens wat gaan haken. En zet ik kruisje voor kruisje op mijn borduur-ding-in-wording. En maak ik mijn huis gezellig voor de kerst.

Kijk maar...


En dat gewoon met mijn IPhone he, niks geen digitale spiegelreflex dingetje...



Wat zeg je? Dat is wel te zien? 



Oh.


Maar nu we het toch over de kerstgedachte hebben (...). Weet je wat ik nou zó leuk zou vinden?

Nee he?

Komt ie!

Dat je -nadat je dit stukje proza gelezen hebt- mij even een reactie geeft hieronder *poging doet het gebaar van een pijltje naar beneden na te bootsen*. En als je nou niet weet wat je zou moeten schrijven (haai mam!) kun je misschien vertellen hoe jij je huis gezellig maakt voor de kerst? 

Dat vind ik namelijk leuk om te horen!


6 opmerkingen:

Nienuh zei

Goede vraag. Dat ga ik morgen bedenken. Optimistisch kocht ik al wat kerstversiering, waarna ik bedacht dat een kerstboom met "echte glazen" ballen misschien niet zo slim is met een 1,5 jarige regelmatig struikelende en vallende dreumes in huis.

Janny zei

Haha, ik snap je helemaal Linda, reacties zijn leuk! Ben nog niet echt bezig met de versieringen geloof ik. Vind jouw rood-wit erg leuk en inspirerend. Ik heb veel en veel teveel kerstversiering-spul in veel te veel verschillende kleuren en stijlen omdat ik nooit kan kiezen! Als ik zover ben, laat ik het je zien! (Best leuke foto's hoor, met je aai-phone)
Liefs
Janny

Yvonne zei

Om tegenwicht te bieden aan alle mannen hier in huis, heb ik vandaag de kerstboom volgehangen met roze ballen. Heerlijk foute ballen, met roze spiegeltjes, en een paar fuchsia harten. Onder luid protest, dat wel. maar, zoals zij het zo mooi kunnen zeggen: 'boeien!'. :-)

Anoniem zei

Als ik genoeg moed verzameld heb zal ik eens in mijn (heel koude!) schuur gaan kijken wat ik nog aan kerststpulletjes heb.
En als ik dan nog tijd (en zin) overheb ga ik heel misschien ook nog wel iets nieuws maken voor Kerst. Eigenlijk wil ik ieder jaar een paar oude én een paar nieuwe dingen gebruiken om mijn huis te versieren. Dat is zo'n beetje traditie geworden voor mij.
Maar of dat dit jaar ook allemaal gaat lukken?
Inspiratie (en knutselspullen) heb ik genoeg, daar ligt het niet aan. Het enige dat ontbreekt is tijd.
Daar ga ik de komende week eens goed naar op zoek.
Iemand een idee in welke winkel je dat kan kopen ;-) ?

liefs, Mia

Linda zei

@Janine En? Al bedacht of er een alternatief gaat komen voor de glazen kerstballen? Ik zeg; gewoon hoog hangen die ballen

@Janny Ja, inderdaad... reacties zijn ook leuk. Ik vind mezelf alleen zo verschrikkelijk kansloos dat ik erop aanstuur in mijn logje. Maar goed, het resultaat is wel dat ik nu al 4 reacties heb! *jeeha!*

@Yvonne Leuk! Welkom op mijn blog (volgens mij heb ik je tenminste nog niet eerder gezien. hoewel dat niks zegt, want ik kijk ook meer mee dan dat ik reageer op andere weblogs). Enne, groot gelijk meid! Gewoon roze ballen in die boom. Pink rules!

@mam Als jij hem hebt gevonden he, dat winkeltje... dan ben ik de eerste die er binnen staat (oh nee, de tweede *duh* ;))

sandra zei

Het ziet er al heel gezzelig uit.
Ik heb ook een rood met witte boom.
En accesoires.Ik heb een paar foto`s op mijn blog gezet,
En tijd die zou ik ook wel meer willen hebben.
Groetjes sandra