vrijdag 23 december 2011

Nieuw jaar, nieuw begin

Afgelopen zondag maakte ik een kaartje voor mijn collega. Mijn collega die nu gruwelijke behandelingen ondergaat door die verschrikkelijke ongeneeslijke ziekte. Je wil zo graag iets kunnen doen maar je staat machteloos. Ze moet het ondergaan en wat haar misschien een beetje helpt is de wetenschap dat er mensen aan haar denken. 

Dus maakte ik een kaartje voor haar. Ik kan haar er niet mee beter maken maar ik hoop dat ik even een glimlach op haar gezicht heb kunnen toveren.



De schilderspullen lagen nog op tafel en terwijl ik meezong met Adèle kreeg ik een idee voor een kerstkaart. Dus ik tekende wat. Schilderde wat. Scande het in en maakte er een kaart van. Een-verhuis-en-kerst-kaart-in-één.


Ik wens iedereen hele mooie feestdagen toe. Samen met de mensen waar je van houdt. En ik hoop dat voor iedereen 2012 een prachtig jaar wordt vol met liefde en gezondheid!



P.S. wat betreft mijn opleiding...
mijn moeder kwam met de verlossende oplossing.
Zij wil op kleine man passen zodat ik mijn opleiding verder af kan maken. Dank je wel mam! *smak*



2 opmerkingen:

" me " zei

mooi kaartje voor marja!

Angélique zei

Mooie kaartjes, allebei!
Fijne dagen en een geweldig 2012 (die dus sowieso goed begint)