zaterdag 3 december 2011

Over kaarsjes en regen

Terwijl de regen tegen de ramen klettert. En ik aan het bijkomen ben van de grootste uitdaging van vandaag; de weekboodschappen. Bedenk ik mij wat een heerlijkheid dit weer toch eigenlijk is.

De hele dag nog in het vooruitzicht. Geen afspraken. Geen verplichtingen. Gewoon met m'n laptop op schoot genieten van het moment.


De wind die om het huis waait. Proberen de regendruppels te vangen met mijn camera.


Kaarsjes aan omdat het zo donker is.




Logjes lezen.


Het getik van de verwarming en het uitzicht op mijn nieuwe aanwinsten van de kringloopwinkel.


Een kritische -maar tevreden- blik werpen op mijn werkstuk voor mijn opleiding. (just a sneak; de rest volgt na woensdag)


En ondertussen heb ik duizenden ideeën over wat ik zal gaan doen vandaag. En probeer ik tegelijkertijd te genieten van Dit Moment. Omdat ik nu al weet dat Dit Moment er één is om te koesteren :)

Fijn weekend!

3 opmerkingen:

" me " zei

geniet van je weekend !

Anoniem zei

Jij hebt precies de essentie van het Troostweer begrepen!!!!!
Hoop dat er nog veel van die mooie dagen mogen volgen......echt grismassie dus!!!! Liefs van je kunstmoeder............

Alice (minimij) zei

Ik vind dit weer ook best lekker, heerlijk binnen met kaarsjes aan en het binnen warm en gezellig hebben, buiten de kou en snel donker. Het getik van de regen tegen het raam, het heeft wel iets deze tijd van het jaar.