woensdag 4 januari 2012

Lieve post

Gisteren kreeg ik de sleutel van mijn nieuwe huis! Eerst heb ik 's ochtends gewerkt. En toen ben ik met een volgeladen auto naar IJsselstein gereden. Twee tuinstoelen, kussens, verfspullen, schoonmaakmiddelen, oude kleren om in te kunnen klussen en een weekendtas. 

Want ik bleef vannacht in IJsselstein slapen en straks ga ik langs de bouwmarkten om verf te halen.

En gisteren leegde ik voor het eerst mijn nieuwe brievenbus. En weet je wat ik daar vond?

Lieve post!

Van Ingrid! Hoe leuk is dat?! 

Ik had gereageerd op haar blogbericht dat ze kaartjes wilde gaan sturen. Omdat ze dankbaar is dat er mensen zijn die haar steunen. En trouw haar blog volgen. En jeetje, toen stuurde ik haar een mailtje. En vertelde ik dat ik binnenkort de sleutel zou krijgen van mijn nieuwe huis. En dat het me zo leuk zou lijken als ik post van haar zou krijgen.

En toen vond ik dus zomaar een envelopje in mijn brievenbus.


Met een kaartje waarop ze een heel lief tekstje heeft geschreven. En jeetje, ik vind dat zó leuk!




Ingrid, dank je wel voor je lieve post! Toen ik het envelopje gisteren openmaakte voelde het net als een cadeautje. Dank je wel daarvoor!

Geen opmerkingen: