zondag 29 januari 2012

pas op de plaats

Want even tijd voor bezinning. Rust. De balans opmaken. 

Sowieso al doordat momenteel alles even 'van zijn plek is', maar ook door afgelopen vrijdag. Toen had ik kleine man bij zijn vader gebracht en reed zelf weer terug naar IJsselstein. 

Vlakbij huis botste ik frontaal op de auto voor mij op de snelweg. De klap was enorm. En de schade ook. Ik ben er -gelukkig- goed van af gekomen. Heb wat kneuzingen, met name in mijn borstkas. Maar ik heb erg veel geluk gehad. Dankzij de airbag, m'n gordel en het engeltje op mijn schouder.

Vandaag samen met de mevrouw uit die andere auto het schadeformulier ingevuld. Iets wat je 'zakelijk' moet afhandelen. Maar de sympathie naar elkaar was groot -we stonden elkaar te troosten op de snelweg-. Voor de verzekering is de vraag van belang wie aansprakelijk is. Maar in werkelijkheid gaat het daar niet om. 

Het engeltje op mijn schouder heeft er niet voor niets gezeten en daar ben ik heel dankbaar voor.





5 opmerkingen:

creathea zei

Oef dat is schrikken, hopelijk heb je niet teveel last van de kneuzingen en wordt de papierhandel geen nachtmerrie. Sterkte en neem je tijd.
Groetjes Thea

By Ieke zei

Och jeetje, dat is schrikken!

Heel veel sterkte de komende tijd! Met opknappen, je thuis voelen en helaas ook met de hele papierhandel...

Janny zei

Mijn hemel, Linda, wat een schrik zeg! En wat een geluk dat dat engeltje op je schouder zat. Hoop dat de pijn meevalt en dat je de papierhandel een beetje fatsoenlijk geregeld krijgt!
liefs

sandra zei

Hoi Linda
Ik lees je verhalen.
Ik heb bewondering voor je.
Ik wil je samen met je zoon.
Veel geluk wensen in je nieuwe huisje als die klaar is.
En vooral ook veel beterschap.
Groetjes van sandracreaties.blogspot.com

sylvia zei

Hallo Linda, bedenk goed dat je er niet alleen voor staat. Pak de handschoen aan!!! knuffel