zondag 11 maart 2012

Genieten

Na maanden van hard werken, niet alleen door mij maar ook door mijn moeder en W. en door mijn vriendinnen en door alle andere hulp, is het dan eindelijk af. M'n meubeltjes staan (enigszins) op de goede plek. De meeste apparaten zijn aangesloten. De kastjes hangen in mijn slaapkamer waardoor ik mijn kleding kan opbergen.

En eindelijk kan ik dit weekend gaan beginnen aan de details. De 'finishing touch'. Het zonnetje door de ramen. Binnen handbereik een lekkere Nespresso (oh wat heb ik je gemist!) en met mijn laptop op de bank.

Ik geniet!













Fijne zondag!



3 opmerkingen:

Janny zei

Er gaat toch niks boven je eigen plekkie. Home sweet home
geniet er lekker van dame

By Ieke zei

Ik geniet met je mee! Wat heb jij een mooi plekje voor jouw en je kleine man gemaakt!

sandra zei

Dat ziet er al heel leuk uit.
Ben benieuwd hoe je het verder inricht.
Lekker he weer je eigen dingen om je heen en dat je lekker op de bank kan zitten.
Groetjes Sandra