donderdag 3 mei 2012

Op mijn IPhone

Hoewel ik de laatste tijd weinig gepost heb, is hier natuurlijk gewoon alles doorgegaan. Ik ben inmiddels een paar maanden verder in mijn nieuwe job als 'interimmer'. Kleine man vermaakt zich enorm op zijn nieuwe school en met zijn vriendjes. Speelt graag op zijn nieuwe kamer, want: die is náást de woonkamer "hoe cool is dat!"

Zijn mama is aan het werk, verandert af en toe wat in huis, spreekt af met vriendinnen, doet gezellige dingen met E, haakt af en toe wat, volgt haar lessen Interieurstyling in Zwolle enzovoort, enzovoort...

Kortom, geen bericht is in dit geval zeker goed bericht en om je een indruk te geven... hier wat foto's van mijn IPhone :)

Wandelen met mijn kleine man... oud en vertrouwd door IJsselstein :)





Koninginnedag! 
Traditiegetrouw 's ochtends de ballonnen oplaten!



Spelen met een nieuw appje!



Een vriendenboekje van een klasgenootje. Of hij er in wilde schrijven. Kleine kindjes worden groot! Inmiddels voor hem ook een vriendenboekje gekocht. Hij kan niet wachten tot de vakantie voorbij is. 



Een excursie met mijn opleiding Interieurstyling; deze toiletten zijn te vinden bij Van der Valk in Harderwijk



Koffie drinken..... een genietmomentje!



Naar het strand met een vriendin en kleine man. Een emmertje, schepje, een lading zand en hij vermaakte zich enorm! De zon deed de rest (hoewel het erg koud was die dag)



Nieuwe gympen voor kleine man....



En voor zijn moeder.....



En voorlezen uit het sprookjesboek...



Tot gauw! Met hopelijk meer tijd om te bloggen en om nieuwe haaksels, creaties of anderszins mooie dingen te laten zien!



3 opmerkingen:

Angélique zei

Pfff, wat een overvolle dagen als ik het zo lees!
Wat een heerlijk vrolijk mannetje heb je! Het is een cliché maar zo waar: kleine mannetjes worden groot; geniet er maar van zolang dat nog kan!

Angel zei

IJsselstein! Erg dichtbij...en erg mooi!

By Ieke zei

Yes! Je bent er nog!
Heerlijk om even mee te mogen genieten!