zondag 22 juli 2012

Huiselijk geluk

Donderdag was ik jarig. Ik moest gewoon werken die dag. Maar dat had ook zijn charme. 
Anders kon mijn kleine man mij niet bellen in de auto (kleine man viert vakantie bij zijn vader, nog een weekje en dan is hij weer thuis *sprongetje maakt*). 
En dan kon ik ook niet trakteren aan mijn collega's. 
En een cadeautje krijgen van mijn lieve collega W. Enzo. Dat bedoel ik :)



's Avonds zijn mijn lief en ik uit eten geweest. 
Heerlijk gegeten in één van de werfkelders aan de Oude Gracht. 
Had ik al gezegd dat het goed voelt om weer terug te zijn? Niet echt geloof ik. 
Misschien omdat ik toch wel behoorlijk moest wennen. 
Weer terug op het honk. Waar alles toch anders gaat dan in Twente. 
En het één niet leuker is dan het ander.



Gisteren kwam er visitie. Niet overdadig veel maar precies genoeg om er een ontzettend gezellige middag en avond van te maken. 
Ik kon met iedereeen kletsen, Lief hielp mee met koffie en taartjes. Het was genieten.



Maar anyway, waar wilde ik heen met mijn verhaal. 
Dat het dus fijn is. Hier in mijn nieuwe huisje. 
Vrijdagmiddag werd ik 'dismissed' op mijn werk en had ik een Plan. Een Plan van En-Nu-Ga-Ik-Mijn-Huisje-Aankleden-Plan. Dus dat deed ik. 
Samen met mijn drilboorhamerSkill ding. En m'n accuboormachine voor het indraaien van de schroeven.



En toen ik klaar was, vertrok ik ook nog naar Ikea. Voor nieuwe bloempotjes. En een degelijke salontafel. Ik kreeg een visioen van teveel gebaksbordjes op twee veel te kleine krukjes. 
En waar moest de koffie dan staan? En de limonade?



Precies. Een rondje Ikea dus. En nu is mijn huis knus. Gezellig. En het mooiste? Ik voel me er thuis!






5 opmerkingen:

sandra zei

He wat leuk dat je er weer bent.
Het gaat je goed zie ik fijn.
Je hebt het leuk ingericht.
En proficiat met je verjaardag.
Groetjes Sandra

Angélique zei

Wat een heerlijk verhaal!
Fijn dat je toch weer helemaal je draai hebt weten te vinden en dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Nog gefeliciteerdbij deze!

By Ieke zei

Gefeliciteerd!

Je huis is een prachtig thuis geworden. Fijn dat je je plekje gevonden hebt...

Groetjes Henrike
(Vanuit Twente;-))

Janny zei

Nog gefeliciteerd! Wat ziet jouw nieuwe huis er gezellig en knus uit! En wat goed om te lezen dat je je zo goed voelt op je nieuwe plekje!
liefs
Janny

Anoniem zei

Nog van Harte Gefeliciteerd, en wat een gezellig huis heb je nu vooral de witte hartjesslinger
p.s is er toevallig een patroon van de slinger ha ha

groetjes j.s