zaterdag 11 augustus 2012

Vakantie!

Sjonge. Ik ben deze vakantie (ik ben nu 2,5 week vrij en heb komende week nog in het vooruitzicht) al twee keer weggeweest. Het voelt wat decadent om te zeggen maar het is echt zo. Na Singapore en Oslo zijn mijn lief en ik ook nog een paar dagen naar Ainsa en Barcelona geweest. 

Daarna waren we een weekje thuis en zijn mijn kleine man en ik afgelopen week naar Zeeland geweest. Gekkenhuis!

Hier wat foto's!

Ainsa/Barcelona















Zeeland

Tent nummer 10. De middelste van het rijtje in het gezelligste 'straatje'

Aan de Dora pasta. Zonder saus. Maar mét kaas!

Een gespannen smoeltje bij de eerste Estifun-ochtend

Bootje kijken in Vlissingen

Vertroeteld worden door ons overbuurmeisje Esmee. 

En wie hebben we daar?! We kregen bezoek van m'n lief :)

Alle gympen op een paaltje!



Gea (de mama van Esmee). Wat een lol hebben we gehad!

Mooi plaatje geschoten door Eric. Je waant je zo op Seychellen!

Kleine man wordt geassisteerd bij het eten van zijn ijsje. Door Gea. Want ik had mijn handen vol. Met een magnum :D

Knuffelen!

Samen met ons buurjongetje, Oscar.

En stoer doen (en uitsloven) op de Bonte Avond

Het waren heerlijke weken!! Ik geniet nog na!




Geen opmerkingen: