zaterdag 15 september 2012

In a flow

Sinds mijn rokje(s) van vorige week, zit ik in een flow. En ik dacht, laat ik daar eens gebruik van maken.

Ik heb een tasje genaaid.


Van stevig katoen, samen met een katoentje met een frisse lente-achtige uitstraling. Alleen een beetje jammer dat het nu herfst wordt.


Maar ik was nou eenmaal helemaal weg van die combinatie.


Als sluiting heb ik een lusje gehaakt en een hangertje gemaakt van Fimo klei.


Ik heb er een vogeltje op geborduurd.


En binnenin zit een vakje met een rits (overwinning, ha!).

Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

Angélique zei

Wauw, dat is een wel heel leuk tasje geworden! Als je nu zelf zorgt dat je het zonnetje in huis bent, maakt het jaargetijde niets uit ;-)

Janny zei

Herfst, lente, wat maakt het uit! Mooie combi die kleurtjes! Heb je weer super gedaan Linda!
Liefs