woensdag 24 oktober 2012

Het wordt nu toch

Echt kouder. Waar ik gisteren nog zonder jas mijn kleine man naar school bracht, voelde ik vanmorgen dat het toch een stuk frisser aan het worden is.

Komend weekend wordt het zelfs maar een graad of 10. 

Brrr.

Toch heeft die kou ook wel wat. Een paar weken geleden kocht ik een nieuwe winterjas. De afgelopen tijd was het daar nog te warm voor, maar komend weekend kan ik hem eindelijk aan.

Bij mijn winterjas hoort natuurlijk ook een nieuwe sjaal. Dus ik heb mooie herfstkleuren bij elkaar gezocht en ben gaan haken.


Dubbeldraads en met een veel dikkere haaknaald dan op het bandje aangegeven stond.















Daardoor werd hij lekker luchtig en houdt hij goed de warmte vast.

Laat de winter maar komen!


3 opmerkingen:

Angélique zei

Die ziet er heel mooi uit!
Veel plezier er mee!

Sandra Verhulst zei

Je sjaal is leuk geworden,
Helemaal de nieuwe wineterkleurtjes.
Groetjes Sandra

Cathy zei

Ik vind hem superleuk ,mooie kleuren!