woensdag 31 oktober 2012

Plons!

Vanmiddag gaat hij weer. Naar zwemles. Het kind glundert als ik hem vertel dat het vandaag weer woensdag is en hij dus 's middags zwemles heeft.

De eerste paar keer kwam ik het zwembad binnen met een plastic tasje. Met daarin zijn zwemspullen.

Maar vanaf vanmiddag hebben we een heuze zwemtas!

Met naam!







En mijn volgende project wordt iets voor mezelf heb ik besloten. Zo'n tasje als dit, dat lijkt me wel wat. 

Op de markt heb ik ribstof gekocht in verschillende kleuren. 

Nu vraag ik me alleen af hoe ik er een (verzonken) rits in kan maken. Zo eentje als hier

De tutorial heb ik bestudeerd maar ik kom er maar niet uit. Weet iemand een goede tutorial om zo'n soort rits in te zetten?

Dank je wel alvast!


2 opmerkingen:

Angélique zei

Ow, wat een stoere zwemtas!
Fijn dat hij zo graag naar het zwembad gaat, dan is hij vast ook snel klaar :-)

joko zei

probeer deze eens:
http://thesisterof.blogspot.nl/2013/04/een-vakje-met-rits-maken.html?showComment=1365542146387