zaterdag 27 oktober 2012

Knikkersnoepzakjesachtigedingetjes

Twee weken geleden, was mijn kleine man jarig.

5 jaar alweer!

En het 'grote mensen' feestje hebben we al gehad. 

Maar zijn kinderfeestje is vandaag.

Nu ben ik iemand die -beschamend misschien- niet heel erg dol is op drukte. Op drukte van kindjes. Ik ben blij dat ik geen kleuterjuf ben. Ik zou het er bar slecht van af brengen.

Dus de kindjes komen vanmiddag bij ons thuis. Gaan we taartjes eten. En cadeautjes uitpakken. En daarna gaan we naar Ballorig. Ik geloof dat de kindjes dat wel leuk vinden! Althans, ze sprongen een gat in de lucht toen ze het hoorden :)

Daarna brengen we zijn vriendjes weer allemaal thuis, zoals vroeger, toen ik mijn kinderpartijtje had. Helaas mag het niet meer in de kofferbak, dat zou wel leuk geweest zijn.

Om ze iets leuks mee te geven aan het eind van het feestje heb ik een snoepzakje voor ieder kindje. Ik vond het wat saai om dat in een standaard uitdeelzakje te doen, dus naaide ik zogenaamde knikkerzakjes.

Met hun namen erop.




Voor de jongens.


En de meisjes.






En voor de mama van Daphne, die mij komt helpen vanmiddag, heb ik een clutch gemaakt. Ook met haar naam erop. 




In de clutch heb ik nog een boekenbon gestoken. Ik bedoel. Ik vind het nogal wat, als je vrijwillig aanbiedt om me te helpen met het kinderfeestje!

Ik hoop dat ze het leuk vinden!

Patroon knikkerzakjes
Patroon clutch



2 opmerkingen:

Angélique zei

Ik weet bijna wel zeker dat ze het leuk vinden, zulke prachtige knikkerzakken mét hun naam er op nog wel! En de moeder? Die zal al helemaal blij zijn!
Heel veel sterkte en ik hoop dat je er evengoed plezier aan beleeft.

MeidenMama zei

Ik weet zeker dat het in de smaak gaat vallen!!