woensdag 22 mei 2013

Round and round

Een tijdje geleden was ik begonnen aan het haken van rondjes. Een projectje waar ik aan begonnen was en wat nu al een tijdje af is. 
Ik wilde er eigenlijk een deken van haken. Maar dat zou me te lang duren. Dus werd het een kussen. 
Daar heb ik er tenslotte niet genoeg van

*uch*

Moet gezegd, hij staat erg fraai in mijn witte luie stoel. Ik ben er -om eerlijk te zijn- helemaal verliefd op. 
Dat er niet veel later een kop koffie overheen is gegaan mocht de pret maar eventjes niet drukken. Meteen die hoes in de wasmachine gestopt en je ziet er bijna niks meer van. Als je het niet weet tenminste.

*grijns*





6 opmerkingen:

Janny zei

Kussens heb je nooit genoeg toch ;-) Dit is wel weer een hele mooie hoor met van die frisse kleurtjes!
liefs
Janny

Studio 92 designs zei

Wat een leuk en vrolijk kussen.

mums zei

Mooi! Wat een frisse vrolijke kleuren!

Monique zei

Prachtig kussen. Balen van die koffievlek. Gelukkig is het bijna niet meer te zien.

Groetjes, Monique

Preeti zei

Very beautiful and colourful cushion!!:)

Just-Do zei

Leuk om er een kussen van te maken!